Not without my lipbalm.

Det finns bara en sak jag är beroende att ha på mig varje dag, hela tiden. Läppglans/läppsyl/läppbalsam/läppstift, you name it. Torra läppar är bland det obehagligaste jag vet. Jag känner lite som Maria Montazami på den fronten, naken, rädd och exposed..

Ben & Jerrys Cookie Dough är min favoritglass och när jag fick veta att dom även gör läppbalsam i deras glassmaker kan man inte bli annat än sugen att testa. Luktar det väldigt likt glassen tror jag att det kommer ha samma effekt som tuggummin - man lär bli hungrig av det, dock kanske inte illamående som tuggummin lyckas göra en men iallafall sugen på deras glassar. Ingenting för den som vill försöka hålla sig bort från det goda med andra ord.. När deras läppbalsam kommer upp på deras webshop igen så kommer jag inte vara långsam att klicka hem ett.


Någon som testat?


W r i t e:

Name:
So I don't forget you :)

E-mail:

Your beautiful blog/homesite:

What you have to say:

Trackback